Але пам'ятайте, телефонний дзвінок - це вторгнення в особистий простір, яке допустимо, тільки якщо все «горить».
Мене звуть Анастасія Іванова, я засновник Школи Сучасного етикету для Леді, пропоную ознайомитися з основними правилами Телефонного етикету.
Співрозмовник на іншому кінці дроту у думках малює ваш портрет.
Бажаємо, щоб ви кожного дня виглядали з найкращого боку!
Ази культури телефонного спілкування
- Ввічливість
Якщо ви здійснюєте дзвінок вперше, важливо представитися, назвати контакти того, хто вам порекомендував звернутися до людини, і тільки у ту мить переходити до основного питання.
Доречніше привітання зробити відповідно до часу доби, наприклад:
з 8:00 до 11:00 - доброго ранку;
з 11:00 до 17:00 - добрий день;
з 17 00 до 20:00 - добрий вечір.

- Інтонація
- Правило 24 годин
- Не набридайте
- Не відривайтеся
Розмовляючи телефоном намагайтеся цінувати свій та чужий час.
- Подбайте про тишу

Діловий дзвінок
Плануючи ділову телефонну розмову та розраховуючи на її успішний результат, слід пам'ятати про основні закони такого дзвінка.
- Повідомлення
Звичайно, якщо питання потребує термінового вирішення або співрозмовник досить близька для вас людина, дзвонити можна й без попередження, проте слід бути готовим до того що, ви вдираєтеся в особистий простір, можете порушити звичний розпорядок свого знайомого або взагалі не дочекатися відповіді.
- Час дзвінка
- Зошит та ручка
- Лаконічність - золоте правило ділового дзвінка
- Не використовуйте гучний зв'язок
- Не вибачайтеся, а дякуйте

Відеодзвінок
Щоб не поставити співрозмовника в незручне становище, планувати відео розмову можна тільки у разі його згоди, заздалегідь домовившись про час такої бесіди. Ну й звичайно враховувати такі моменти як:- Зовнішній вигляд
Також рекомендується подбати про хороше освітлення у кімнаті.
Приберіть зайві предмети, які можуть відвертати співрозмовника.
- Посмішка
- Акцент на співрозмовника

Пам'ятайте, що під час телефонної розмови ви прокладаєте місток емоційного зв'язку зі своїм співрозмовником. Тому кожному з нас, важливо стати більш обізнаними у плані світського етикету, знати правила хорошого тону та вміти вирішувати свої бізнес питання, дотримуючись ділового етикету та законів телефонного дзвінка.