Блог укр

Б'юті-етикет. Правила ділового макіяжу

Намагаючись захопити увагу клієнта, не поспішайте робити це за допомогою макіяжу. Діловий макіяж повинен транслювати оточенню ваші професійні якості. У цій статті я розповім, як досягти в макіяжі золотої середини і, тим самим, показати себе як професіонал. Бізнес макіяж – про доречність у робочому середовищі, мінімалізм та стриманість.

Руки, волосся та обличчя – перше, на що звертає увагу новий клієнт або діловий партнер. А це означає, що їх зовнішній вигляд має бути бездоганним. Стан шкіри, відповідна якісна косметика та вміння нею користуватися – ось що лежить в основі доречного бізнес макіяжу.


Яскравий та складний на вигляд макіяж говорить про його власницю лише те, що більше уваги  вона приділяє швидше зовнішньому вигляду, ніж своїй роботі. Але прошу вас все ж таки затриматися на цьому моменті. “Брудний”, неохайний чи невідповідний макіяж швидше викличе небажання починати з такою жінкою робочі відносини – адже недбалість у зовнішньому вигляді обов'язково вважатимуть ознакою недбалості в роботі. Я не раз спостерігала, як жінки робили з обличчя "маску" – але родимки, ластовиння, особливості розрізу очей та інші індивідуальні якості швидше налаштовують на контакт, ніж неприродний грим. Бути доречною, лаконічною та впізнаваною – ось цілі, які ви повинні пам’ятати, наносячи макіяж перед роботою.


У діловому макіяжі буде зайвим:

  • Кольорова туш – використовуйте чорну чи коричневу. Подбайте про те, щоб вона була свіжою, гіпоалергенною, за необхідності – водостійкою.

  • Блиск для губ – у робочому середовищі спокусливо припухлі губи виглядають вкрай недоречно. Натомість – відповідні нюдові помади легкої текстури.

  • Шиммери в тінях чи помаді – історія не для офісу. Матові кремові текстури тіней чудово підкреслять очі, а помада зі зволожуючим компонентом та стійким пігментом досить акцентує губи.

  • Широкі “соболеві” брови, зачіс і яскравий пігмент їх фарбування – все це відволікає в образі ділової жінки. Я рекомендую підтримувати лаконічну та природну для вас форму, з помірним фарбуванням, яке не вибивається з палітри очей та волосся. Не допускайте, щоб брови заросли та виглядали недоглянутими.

Основна мета макіяжу в бізнесі – відволікти співрозмовника від недоліків шкіри, підкреслити особливості обличчя та привернути увагу до себе як професіонала. Ділове середовище часом може бути стресовим, коли немає часу повноцінно приділити час зовнішньому вигляду. Сюди відносяться і постійні перельоти, відрядження або низка бізнес-зустрічей. У цьому випадку, я раджу зібрати мінімум ваших постійних продуктів для шкіри для догляду та макіяжу; міні-версії завжди повинні бути при вас.


Макіяж у діловому середовищі – спокійний, у тонах, які підходять кольору ваших очей, волосся та шкіри. Універсальні тіні для очей – вся бежева палітра від холодного до теплого підтонів. Усі складові макіяжу мають вам пасувати, це стосується не тільки помади та тіней, але й бази під макіяж, тонального крему та пудри. Вони повинні підходити типу і кольору шкіри, а протягом дня бажано позбавлятися жирного блиску або ділянок, що втрачають рівномірність покрову. Як правило, діловий макіяж наноситься для штучного холодного світла. Зважайте на це, перш ніж вибирати, наприклад, матові стійкі помади, які сушать губи і змінюють сприйняття не на краще.

Тримайте при собі дзеркало і обов'язково стежте за станом макіяжу, але я вважаю вкрай недоречним виправляти недоліки за обідом з колегами, на робочому місці, а тим більше – при клієнтах. Для цих процедур передбачена вбиральня. Після робочого дня плани можуть бути різні – вечеря, зустріч або прогулянка. Тож я рекомендую освіжити макіяж перед заходом, а якщо є можливість – то взагалі нанести новий.


Правильно підкреслити макіяжем свій професіоналізм і надійність – це мистецтво, яке відкриває багато можливостей. Я впевнена, що тепер з цими знаннями ваш професійний вигляд вселятиме майбутнім клієнтам і партнерам, що ви гідні довіри. Будьте красивими, залишайтеся доречними та транслюйте світу бізнесу, що ви - профі.

Made on
Tilda