Блог укр

Образ для бізнес-заходу: як правильно одягатися

Імідж є не менш значущим елементом ділового спілкування, ніж професіоналізм та якість надання послуг вашої компанії.
Охайність, привабливість, елегантність - три головні принципи образу ділової людини.

Мене звуть Анастасія Іванова, fashion-експерт в області ділового та світського етикету. Ґрунтуючись на своєму досвіді та найактуальніших знаннях у сфері етикету, я підготувала зведення основних правил fashion-етикету. Дотримуючись цих правил, ви завжди справлятимете сприятливе враження, та зможете легко заводити корисні контакти з потенційними партнерами та клієнтами.

Діловий дрес-код підкреслює приналежність до сфери бізнесу, та ваш професіоналізм.
  • Правило номер один - усі речі повинні на вас добре сидіти! Як тільки у вас буде задовгий рукав, або шлиця на жакеті не в тому місці, або на спині залягають некрасиві складки - ви виглядаєте неохайно.
  • Речі повинні бути в ідеальному стані. Зачіпки, плями - не сумісні з поняттям «успішна людина».
  • Уникайте всього надмірного та сексуального - глибоких декольте й розрізів, оголених плечей. Досить виглядати гарно, а свою сексапільність краще відкласти на вихідні.
  • Ніякої занадто яскравої, недорогої біжутерії: вона відвертає увагу та погіршує враження. Діловий годинник, сережки, та невелика витончена підвіска, будуть доречні.
  • Доглянутість та ідеальна чистота взуття, впливають на весь образ. Ділова модель не повинна бути святковою - чим менше декоративних деталей, тим краще.
  • Влітку допустиме достатньо відкрите взуття. Босоніжки - не найкращий варіант для бізнес-леді, задня частина туфельки може бути відкритою, носок - ні. Каблук завжди додає елегантність жіночому образу.

Вибираючи одяг для заходу бізнес-формату (конференції, бізнес фестивалі), керуйтеся правилами наступних дрес-кодів:

Business Traditional - традиційний бізнес-стиль повсякденного ділового життя.
Для чоловіків, даний дрес-код передбачає діловий костюм, який підкреслить ділові якості, його строгість, стриманість та лаконічність. Для жінок: діловий костюм або елегантне плаття. Міні та максі, в діловому світі неприпустимі, вони виглядають абсурдно.

Respect casual
Респектабельний повсякденний діловий стиль - найкращий вибір для керівників та власників бізнесу. Основою гардеробу  respect casual, є класичний костюм, до вибору якого заведено ставитися серйозно. Цінуються стриманість, висока якість одягу, відсутність яскравих аксесуарів.
Ідея полягає у тому, щоб передати авторитет та професіоналізм.

Business casual - відносно вільний стиль одягу, але не є приводом одягатися недбало. У цьому стилі, Ви обов'язково зможете підкреслити свою індивідуальність та смак. Дрес-код вимагає акуратного підходу до зовнішнього вигляду, грамотного поєднання кольорів та фактур, стильних аксесуарів, почуття впевненості.

Це єдиний дрес-код, котрий дозволяє джинсові тканини. Але пам'ятайте, не допускаються рвані джинси, та більш пристойно денім виглядає у чорних та бежевих тонах, аніж у блакитних.
Найскладніше у даному дрес-коді визначити межі допустимих привілеїв в одязі. Джинси та футболки, одяг зі шкіри та замші, як і вечірнє вбрання, залишаються під домашнім арештом у шафі до суботи.
Одяг з льону також неприпустимий в образі людини високого статусу, навіть в 30 градусну спеку.


Манери та постава.

Постава є важливим елементом іміджу ділової людини.
Опущені плечі та схилена спина, навряд чи створять сприятливе враження.
Правилом гарного тону є швидке запам'ятовування імен та звернення до нових знайомих за ім'ям, або ім'я та по батькові.
Основами ділового спілкування є ввічливість, пунктуальність, спокійний, привітний тон у будь-якій обставі. Важливо вислухати співрозмовника до кінця, не перебиваючи.
Не забувайте про дрібниці. Деталі підкреслюють вашу індивідуальність.
Будьте уважні до своєї спідньої білизни. Вона повинна бути зручною та непомітною під одягом.
Діловий макіяж для жінок, як і діловий стиль одягу, призначений продемонструвати строгість, стриманість та ділові якості жінки. Основну увагу  варто приділити догляду особи та якості використовуваної косметики.
Для губ краще вибрати матову помаду, прозорий блиск.
У процесі ділового спілкування або презентації, жінці доведеться багато говорити, тоді увага слухачів буде направлена на губи.
Особливу увагу слід приділити якості використовуваної косметики. Чим якісніше продукт, тим довше він збережеться протягом дня.

Під час бізнес-ланчу, перед трапезою, слід промокнути у вбиральні паперовою серветкою нафарбовані губи, інакше помада залишить сліди на склянці або чашці, що в корені руйнує естетичний образ.

Елегантно одягнені люди демонструють не тільки свої знання ділового етикету, виховання та смак, але ставлення до себе та, відповідно, свій підхід до бізнесу.



Made on
Tilda