Блог укр

Етикет сучасної бізнес-леді

Наш успіх в житті, багато у чому залежить від того, яке враження ми справляємо на людей. Красива мова, манери, вміння правильно підібрати образ - все це свідчить про рівень культури та вихованості, а також підкреслює положення у суспільстві.

Мене звуть Анастасія Іванова, я дизайнер та експерт в області fashion-етикету, підготувала 10 простих правил сучасного бізнес-етикету, які допоможуть успішній жінці легко та гідно йти до своєї великої мети!


1. Бізнес-гардероб - це ваша інвестиція, ви повинні вкласти у нього гроші, також як, і в навчання, курси, MBA. Важливість дрес-коду для бізнесу не перебільшена. Багато в чому, ваш зовнішній вигляд, каже про компетентність та про ваше відношення до себе і, відповідно до роботи.
Охайність, доглянутий зовнішній вигляд - це основа образу успішної ділової людини.

2. Уміння тримати спину рівно - говорить про походження жінки. Постава додасть вашому образу більше плюсів, ніж найдорожче брендове плаття. Не можна сидіти розвалившись у красивому платті, можна сидіти у светрі та виглядати більш елегантно.

3. Мистецтво одягатися не тільки красиво, але й доречно - прерогатива елегантної бізнес-леді. При виборі свого образу, важливо враховувати пору року та місце, куди ви запрошені. Не слід на благодійний бал надягати діаманти, або ж приходити на ділові переговори в короткому червоному платті. Не забувайте також, про свій вік та вмійте його гідно підносити. Враховуйте особливості своєї фігури.

4. Вихована жінка не фарбується, не причісується та не поправляє свій одяг на людях. Якщо виникла необхідність припудрити носик, це слід робити в туалеті.

5. Правило 13. Леді знає, що загальна кількість прикрас не повинна перевищувати 13 предметів, а краще - зупинити вибір на меншій кількості. Вона керується правилом - чим темніше на вулиці, тим дорожче прикраси.

6. Парфумерний етикет. Стриманість - це золоте правило у використанні парфуму. Хороший аромат повинен залишити лише легкий шлейф, а якщо до вечора ви відчуваєте запах власних парфумів, то це означає, що навколишні вже отримали перенасичення.



7. Зустрічаючись з незнайомою людиною, завжди називайте своє ім'я та прізвище. Це ознака впевненості в собі, поваги до співрозмовника та професіоналізму. Дане правило є універсальним у будь-якій спільноті.

8. Поважайте свій та чужий час. Якщо під час ділового заходу ви зустріли знайомого, витратьте 5-10 хвилин на розмову та йдіть далі. Тільки скажіть: «Був радий зустрічі». Новому знайомому можна додати: «Сподіваюся знову поспілкуватися з вами найближчим часом». Не використовуйте стандартну фразу: «Я подзвоню вам, для того, щоб пообідати разом», якщо не маєте наміру це робити.

9. Телефонний дзвінок у сучасному бізнес світі завжди невчасний. Тому перш ніж набрати номер, слід відповісти самому собі на три питання: Чи буде ваш дзвінок корисний вам та співрозмовнику? Чи не відволікаєте ви даремно того, кому телефонуєте? Чи заслуговує справа, по якій ви телефонуєте, того, щоб заради неї когось турбувати? Скористайтеся месенджерами, щоб написати повідомлення, яке людина прочитає у слушний їй час. Однак не варто відправляти ділові послання у неробочий час.

 10. Час - найважливіший ресурс сьогодні. День багатьох підприємців буквально розписаний по годинах, навіть хвилинне запізнення може зрушити весь графік ділової людини. Точність - ввічливість королів. Тому - ніколи не запізнюйтеся! Якщо ви хочете бути успішною діловою людиною, навчиться цінувати свій час та час ваших партнерів.

Весь світовий бізнес побудований на особистих взаєминах, та їх треба вибудовувати.

І пам'ятайте, ви - жінка-лідер, ви повинні бути прикладом та завжди надихати свою команду!


Made on
Tilda